1402-09-10 19:57
908
0
87699
فرمانده سپاه نینوا مطرح کرد:

جلوه‌های ستودنی پیمان وفاداری مردم گلستان با شهدا

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز شاهد هستیم استان گلستان مزین به حضور شهید مدافع حرم شده و چه زیبا مردم وفاداری خود را به شهید نشان دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار علی ملک‌شاکوهی امشب در آیین استقبال از پیکر نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان اظهار کرد: دیروز ما اجلاسیه شهدای زن اهل تسنن کشور را در شهرستان بندرترکمن برگزار کردیم و امروز مردم در استقبال از پیکر شهید پیمان وفاداری خود را بار دیگر ثابت کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که استان ما مزین به حضور نخستین شهید مدافع حرم گلستان شده و چه زیبا مردم وفاداری خود را به شهدا نشان دادند.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: قطعا حضور این شهید باعث خیر و برکت در استان گلستان خواهد شد، در سال ۹۱ تا ۹۳ شاید خیلی از ما ندانیم سوریه چه شرایطی داشت، در آن سال‌ها نیروها به صورت مستشاری در سوریه حضور پیدا کرده بودند و ورود مستقیم جنگ با داعش نداشتیم.

وی بیان کرد: ۸۰ کشور در دنیا توان خود را برای آنکه بشار اسد از سوریه برود خرج کردند و نیرو و تجهیزات در سوریه مستقر کرده بودند، تنها جمهوری اسلامی ایران بود که می‌گفت بشار اسد باید بمانند و گروه‌های مقاومت در منطقه در برابر داعش شکل گرفت.

ملک‌شاهکوهی گفت: در سال‌های ابتدایی همه چیز برای سقوط بشار اسد آماده بود و ۵۰۰ میلیارد کشورهای عربی برای این امر هزینه کرده بودند، شهید سلیمانی در برابر داعش و گروه‌های تکفیری ایستاد و نتیجه آن چیزی شد که امروز می‌بینیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.